28.12.09

Cuti Krismas


Ermmm sempena cuti krismas ari tu, aku mmg laa cuti but my hubby kena keja. So aku ikut je laa hubby aku g keja pastu kami g jenjln kt Mid Valley. Da lame x g situ...dulu slalu gak. Seperti yg di duga...punyer laa ramai manusia sampai nk parking pun susah. Ntah bape kali pusing lastly dpt gak parking. So bermula laa episod jenjln kami...


cantik kan hiasan lampu2 nyer....


siap ade acara tarian...


posing time 2gether...


posing sorg2...


Da penat jln n berposing, perut pun mula menyanyi...lalalalulululaaapaaaar. Da x de pilihan sbb org terlalu ramai, kami mkn je kt foodcourt yg ade.


hubby aku mkn yee mee big prawn..


aku plak mkn yee mee meatball


Perut da kenyang, badan kembali bertenaga n kaki melangkah semula...jln, jln, n jln. Ermm singgah laa kt Pets Wonderland. Hubby aku tgk sume binatang kt situ tp aku tgk ikan je sbb nyer.....aku geli tgk binatang berbulu especially kucing, hamster n arnab..hehehe




berani tgk gambo arnab je tp klu suh pegang....
x mungkin...hehehe


Pastu sambung jenjln lg. Tup..tup..ade 1 kedai sukan yg amat menarik perhatian kami. Kagum betul aku tgk semangat kesukanan nyer. Cube tgk gambo ni ek....

sebagai Anak Malaysia...aku bangga ngan kejayaan ni


       
sebagai Anak Malaysia...aku bangga ngan semangat perjuangan yg ditunjukkan..


Pastu aku g shopping...hehehe. Mula tu nk window je, tgk ade yg berkenan beli gak. Hubby aku  memberi semangat n dorongan suh beli. Aku pun ape lg kan....sampai x cukup tgn laa nk pegang. Lepas je bayar kami pun grk blk. Dlm keta..br laa terasa sakit nyer kaki, lenguh nyer bdn...huhuhhuhu













No comments: