7.9.10

Dlm keriuhan mood R.A.Y.E., tp aku...

ermmm..
dlm keriuhan nk menyambut
Aidilfitri
ade sesuatu yg aku rasa
jauh di sudut hati..


raye thn lps aku
tgh pregnant,
hubby plak x dpt cuti
so aku raye kt kg
ngan mama n adik2
tp thn nie,
berlainan skt..
kami dpt raye same kt kg
cuma tanpa arwah anakku
'Muhammad Aidil Amshar'
aku rasa kehilangan
sgt2..
hati ibu mana yg x tersentuh kan????'
aku slalu ckp kt hubby..
klu laa Aidil ade,
mesti kita
pun sibuk shopping brg raye utk dia..
beli bj, seluar n special nyer
mesti Aidil da leh pakai bj melayu


huh..
ssh nk gmbrkan hati aku saat nie
yg pasti nyer..
aku redha ngan dugaan Allah nie.,
redha ngan setiap ketentuan Nya..
kumohon pd Mu Ya Allah,
tabahkanlah hatiku menempuhi
dugaan Mu ini, tenangkanlah
hatiku utk menghadapinya,
berilah aku kekuatan utk melaluinya
dgn penuh kesabaran.
Ya Allah SWT..
limpahkanlah rahmat Mu ke atas roh
anakku, tmptkanlah anakku
bersama org2 yg beriman,
smoga roh anakku syg
'Muhammad Aidil Amshar'
aman n tenang disana..
aminnn..

No comments: