21.7.10

AWARD dr Mai

aku br je pas update blog
yg da lame x ber'update'
tetibe je terpandang
msg dr Mai suh amik
award kt blog die
TERUJA
sgt ku rasakan
wah3x...
berkobar2 semangat 
apekah agak nyer???
jeng..jeng..jeng..
nie laa award nyer
ape2 pun,
tq Mai..

award sudah diterima
so ape lg..
ade tugasan menanti
.
.
.
ANDA MESTI BERI PUJIAN KPD PEMBERI AWARD INI
dgn lafaz Bismillahirrahmanirrahim
sy menerima award nie
tq yer Mai kerana sudi memberi
award nie kt akak.
sebagai org baru dlm
dunia BLOGGER..
akak bangga menerima nyer.
wlu pun kita satu building,
tp ssh sgt nk jumpe.
so ngan ade nyer blog Mai yg
comey n cute sgt2..
dpt laa kita mengetahui
perkembangan masing2.
selain tu, byk gak info yg dpt
membantu akak..

SILA BERI AWARD KPD 10 BLOGGER YG LAIN
Jue
Mia
Kak Nor
Liana
Nad
Solleh-Shazla
Nurul
Rafeena
Oodeng
Pn. Ana

ANDA MESTI MEMBERITAHU 10 BLOGGER NI
jgn bimbang neng..
akanku kabarkan kpd sume
agar sume nyer bisa
gumbira seperti aku

BAGAIMANA ANDA BOLEH DIGELAR YG BEST N GREAT
as org br dlm dunia BLOGGER,
sume yg terdpt di dlm blog aku
hanya sekadar biasa.
aku curahkan cite n pengalaman
sekadar utk berkongsi
ngan teman2 blog yg lain.
Insyaallah..
ngan ade nyer award nie
akanku jdkan dorongan
n semangat
utk segera meng'update'
sekira nyer ade kelapangan.
smoga perkongsian ilmu
dr blogger2 yg lain
akan menjdkan blog aku
best n great dimata sume..
hehehehe...

2 comments:

Unknown said...

hi kak wawa..mia amik ye..tq tq...akak baik hati

wawa_addien said...

hai mia. amik laa..smoga persahabatan kita berkekalan..aminn