10.6.10

2 in 1 stories...

erm nie sebenar nyer cite last month
x sempat nk update disebabkan
ke'bz'an yg melanda...

1st stories...
Event : Majlis Perkahwinan Fatiha Najib
Tarikh : 08.05.2010
Masa : 12.00 tgh - 4.00 ptg
Tempat : Dewan Majlis Daerah Bentong, Pahang

Bentong....here I come!!!!!
Sejak bertukar ke Putrajaya, ni lah kali pertama
aku menjejakkan kaki ke sini. Aku n hubby ke Bentong
bg menghadiri Majlis Perkahwinan Fatiha Najib -
anak kpd Kak Aini ( aku panggil ibu ) 
salah seorg staff aku di JPN Bentong.
Majlis perkahwinan diadakan di
Dewan Majlis Daerah Bentong.
So layanzz je laa pic yg sempat di snap
sepanjang berada disana..but aku x
sempat nk amik gambo ngan pengantin...


Singgahsana yg dihias indah
bertemakan color Hijau + Pink

Diantara tetamu yg hadir...


Pengantin yg tgh bz melayan
tetamu..

Pic aku ngan puan empunya majlis -
Ibu..miss u so much!!!!


Nie plak pic JPN Daerah Bentong
yg aku amik time on d way nk blk.
rindu sgt nk keje kt situ..
rindu sgt ngan sume staff..
rindu nk keje kt kaunter..
rindu nk melayan karenah
applicant yg bermcm ragam..
yg pasti nyer,
byk kenangan manis disitu
1st xperience keje kaunter
yg x akan aku lupakan..
andai diberi kesempatan,
mmg aku nk keje kt kaunter lg...

2nd stories...
Program Pengurusan Strategik ICT :
Pembangunan Pasukan Prestasi Tinggi ICT -
BTM Bengkel PPT - BTM 2/2010
Tarikh : 13 - 15 Mei 2010
Tempat : Hotel Impian Morib, Selangor

Panjang nyer nama kursus nie!!!
32 org peserta n khas
utk department aku je..hehehe
dipendekkan cite kursus nie lebih kpd
Team Building. Byk xtvt yg diadakan..
mmg enjoy sgt2!!! layanzzz je laa sume pic
di bwh yer..

suasana dlm bas b4 bertlk


time nie sume daa tdo..zzzzz


spai ke destinasi

check in time..yeehaa

sesi taklimat oleh En...???
lupe plak name nyer dr HiTech Padu

1st xtvt..acara tiup belon

2nd xtxt - cari group ngan cara
huming lagu..gamat giler
suasana time nie..hehehe

ermm da jd 4 group - Madu 2 @ Atom,
Bunyi Gitar @ Mouse, Bujang Lapok @ Wifi
n Aci2 Buka Pintu @ CMD

nie plak acara nyanyi..hahaha
mcm2 'kemerduan' suara kuar

masing2 tekun menyiapkan
paper work
nie laa bendera
hasil kerjasama berkumpulan
berkumpul seawal 6.45 pg
utk melakukan xtvt senaman
tp disbbkan kelewatan dikalangan
kwn2 so sume kena denda
ketuk ketampi..hahaha

posing b4 xtvt

1st game - jd org buta

erm ade 5 xtvt yg kami lakukan pd
hari pertama. 1st game - jd org buta,
2nd game - cr brg tersembunyi smbil
pecah belon,
3rd - siapkan Sudoku
4th game - jln itik smbil pukul telur,
5th game - kepit telur dlm cone,
6th game - penyapu terbang n
7th game - terompah gergasi
mmg enjoy sgt2!!!! wlu
pun aku x boleh main game selasak tu
tp aku try gak wt pelan2..
semangat berpasukan laa katakan..
abih je game, sume kepenatan
pastu ptg tu da x de ape2 xtvt so
sume amik peluang tdooooo
sbb mlm tu ade bbq..


bbq n karaoke time..

last presentation
 Graduation sudah!!!

last pic - Red Team

smoga akan ade lg kursus yg mcm nie
di lain masa..dpt laa mengurangkan
stress keje n keadaan sekeliling..ooppss

No comments: